Popular Posts

Wednesday, March 2, 2011

sepit kain oh sepit kain......

03/03/2011
3.14 pm :

Lawok ngoh la...tghari td aku balik kt umoh jap sbb aku nk ambik brg.....panas giler siot.....itam pah kulit aku ne......mase aku ngah bwk moto,aku terserempak ngan sorang abg ne.....laju giler bwk moto....siap motong aku ag.....aku terkejut gak....tibe2......aku tgk pe yg de kt belakang badan abg tuh....sepit kain rupenye....aku tergelak sorg la.....aku cube nk bgtau kt abg tuh,tp laju giler die bwk moto....aku dengan nekadnye terus memecutkan moto kapcai aku utk kejor abg tuh.....bile aku dh seiring dan sejalan ngan abg tuh....aku pun hon la kt die....die wak dono je...last2 aku buke viser aku,aku dun terus sound kuat2 kt abg tuh..."Abg,de sepit bj kt belakang tuh"...terkejut abg tuh ngan aku.....die pun check la blakang die....abg tuh tersenyum sorg2......aku pe lg.....HAHAHAHAHAHAHAHAHA........:)

p.s : check dulu pe2 sblm anda memulakan perjalanan anda...sekian....

No comments:

Post a Comment