Popular Posts

Wednesday, March 2, 2011

Saga vs Wira

03/03/2011
10.52 am :

Ne la sikap pemandu dan penunggang motosikal di Malaysia ne.....Terdapat segolongan mereka ne mmg x dop sikap bersabar langsung.......pagi tadi mase aku otw g keje,aku bertembung ngan 2 buah kete ne....1 kete proton saga lama n satu lagi kete wira (enjin turbo tuh).....yg si saga ne suke menyelit2 di sebalik kesesakkan lalu lintas....dh la kt tuh potong Q lps tuh nk nyelit2 lak...nasib baik la bg signal.....yg si wira ne lak (yg enjin turbo) bengang ngan si saga ne....dh la nyelit pastuh lembab lak...pe ag,si wira ne tekan enjin (bunyi vroom yang kuat) n x bg can langsung kt si saga ne....lepas tuh si wira ne lak terus potong depan si saga sambil hon....si saga ne bengang,terus potong n duk side jln slah si wira tuh....pemandu si saga tuh org tue manakala si wira lak org mude....duk berlumbe lak.....masing2 nk tunjuk marah lah....aku ckp kt diri aku sendiri,mtk2 la eksiden diorg ne....(jahat lak aku).....last2 aku suke sorg bile tgk gelagat diorg....hahahahahaha

p.s : bodo tahap cipan....tue bangke tp perangai cm budak2....

No comments:

Post a Comment