Popular Posts

Sunday, February 27, 2011

motor....oh motor....




28/02/2011
12.01 pm :

Motor....sape x suke motor...??? Aku paling suke naik motor drpd kereta...leceh la naik kete time jln jem....biar la kene ujan,kene panas....aku rela demi kerana mu motor...hahahaha....jiwang lak....walaupun aku pernah eksiden ngan motor kesayangan aku (Honda Icon) pada 12/01/2010,tp ia tetap x akan merubahkn pendirian aku......(setia la kononnye).....

tp.....
kalo kite tgk lelaki bonceng pompuan,kt x rase pelik kn....tp kalo kt tgk pompuan bonceng lelaki,kt rase pelik lop....sbb pe ek?

sbbnye : (berdasarkan penyelidikan aku sendiri ke atas beberapa orang)



1. Lelaki tuh nk ambik kesempatan
2. Lelaki tuh x dop lesen (hahahaha) (nk sgt g dating tuh,tp x dop lesen)
3. Lelaki tuh over....nk suh pompuan yg bonceng die

tp kn, aku tgk mmg janggal la kalo pompuan bonceng lelaki...cian la kt pompuan tuh...awk tuh lelaki...lelaki la kene bimbing pompuan,bkn pompuan bimbing lelaki.....

pe2 hal,di harap x la berlaku pe2 yg x patut la n mapuh g la org nk kate pe....asalkn kt x wak dose dh la.....wallahualam......


No comments:

Post a Comment